Ugh..

Olin tässä eilen illalla, ja sitä edellisenä, viettämässä "laatuaika" tuttujen kanssa tietyssä paikallisessa menomestassa. Siellä sitten vesilasin äärellä istuessani aloin miettiä, että mikä oikeastaan vetää ihmisiä tällaisiin paikkoin? Onko se musiikki, alkoholi, seuran kaipuu? Itse olen (kuulemma) siitä omituinen etten viihdy baareissa tai ravintoloissa tai muissa vastaavissa paikoissa, mutta se johtunee kai siitä etten ole ihan varma mitä sieltä pitäisi hakea? Seuraa? poh, tajusin jo kauan sitten, että on äärimmäisen epätodennäköistä että tulen löytämään itselleni vakituisen kumppanin baarista, kirjastosta ehkä, mutta ei baarista ;-)

Ainoa oikeastaan mainitsemisen arvoinen asia tuossa illan istumisessa oli se, kun eräs minun naispuolinen ystävä, minulla ei siis ole paljoa ystäviä, vuodatti minulle analyysin siitä, miten minä tekisin kenet tahansa naisen onnelliseksi..se oli..pelottavaa..ja kiehtovaa..ja..sekoitti minun pään..ja nyt en tiiä ennää mitä aatella ku tämä kyseinen naishenkilö on myös yksi niistä *harvoista* ihmisistä keneen minä luotan täysin. Miten tällaiseen oikein pitäisi suhtautua?

No joka tapauksessa, juhannus on nyt juhlittu ja huomenna alkaa, ainakin toistaiseksi, viimeinen työviikko. Pahoittelen tätä itsekeskeisyyttä, kitjoitan ensi kerralla jotain yleismaallisempaa ;)